Arhīvs
Aprīlis, 2020
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
Wolt: kurjeru un klientu veselība ir pirmajā vietā
Publicēts 17. martā, 2020.
Īstenojot papildu drošības pasākumus apstākļos, kad apkārt izplatās vīruss COVID-19, uzņēmums Wolt ir ieviesis papildu funkcijas. Lietotnei ir pievienota jauna poga, ar kuru norādīt, lai kurjers piegādāto pasūtījumu atstātu pie durvīm – bezkontakta piegāde. Wolt restorāniem iesaka nepārtraukt darbu virtuvēs.

"Mēs steidzamā kārtā izstrādājām papildu funkciju, lai nodrošinātu pasūtījumu piegādi, izvairoties no tieša kontakta. Tagad lietotnē var vēl vieglāk atzīmēt, lai kurjers pasūtījumu atstāj pie durvīm, tādējādi izvairoties no personīga kontakta,” teic Wolt izpilddirektore Baltijas valstīs Liza Ristala (Lisa Ristall).

Kā skaidroja Ristala, Wolt veic visu tirgu monitoringu un ievēro oficiālo iestāžu sniegtos ieteikumus. Kā kurjeri-partneri, tā arī restorāni var paši izlemt, vai vēlas būt tiešsaistē vai nē. “Kurjeru, klientu un partneru veselība mums ir pati galvenā prioritāte. Tādēļ mēs sekojam līdzi situācijai un cienām to kurjeru lēmumu, kuri izvēlas palikt mājās,” sacīja Ristala.

Iespēja piegādāt ēdienu uz mājām palīdzēs restorāniem pārdzīvot grūto laiku. "Pat gadījumā, ja restorāni būs spiesti slēgt durvis apmeklētājiem, iesakām nepārtraukt darbu virtuvē un apkalpot klientus, veicot piegādes,” aicina Ristala. Bez jau minētā, uzņēmums Wolt ir nosūtījis restorāniem ieteikumus par papildu tīrības nodrošināšanu un kurjeru pieņemšanas zonas izveidi, lai samazinātu sabiedriskos kontaktus.

Saskaņā ar Eiropas Pārtikas nekaitīguma iestādes (EFSA) sniegtajiem datiem nav nekādu pierādījumu, kas apliecinātu, ka COVID-19 tiek izplatīts ar pārtikas produktu palīdzību. Partneri-kurjeri ēdienam nepieskaras, un parasti pasūtījuma saņemšana no restorāna neaizņem vairāk par dažām minūtēm, bet klientam tas tiek nodots dažās sekundēs.

Wolt no visas sirds lūdz klientus un partnerus būt pacietīgiem, jo atbalsta dienests saņem vairāk jautājumu nekā parasti. Atbildes sniegšanai var būt nepieciešams mazliet vairāk laika. Tāpat Wolt dara visu iespējamo, lai ēdiena piegāde uz mājām tiktu nodrošināta, taču tikai tādā gadījumā, ja būs radīta pilnīga pārliecība par kurjeru un klientu drošību un labsajūtu.


Komentāri (1)
Albero: Visu cieņu čaklajiem kurjeriem- darbs šobrīd ir tiešām saspringts!
18/03/2020 17:28
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: